ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

آیا روغن نارگیل پوست را سفید میکند؟

286

آیا روغن نارگیل پوست را سفید میکند؟

آیا اینکه روغن نارگیل پوست را سفید میکند واقعیت دارد؟

آیا می دانید که روغن نارگیل می توانند باعث سفید شدن پوست شما شود و همانند یک ترمیم کننده پوست هر نوع لک و سیاهی دور چشم را برطرف کند؟ در واقع این روغن یک ماده کاملا ارگانیک است که در یک دوره مصرف به مدت یکماه این توانایی را دارد تا با خون رسانی به سلول های سطح پوست و با لایه برداری، پوست را لطیف و درخشان کند. پس بدون استفاده از هیچ روش پزشکی با کمترین هزینه امکان سفید شدن هر قسمتی از پوست وجود دارد. البته اگر مطابق با دستورالعمل های مورد نیاز این روغن را به کار ببندید.

چگونه پوستی روشن داشته باشیم؟

پوست از جمله مواردی می باشد که می تواند در اثر عواملی مانند قرار گرفتن در آفتاب، تغییرات هورمونی، مصرف داروهای شیمیایی، کم کاری کبد، تغذیه نامناسب و همچنین استفاده مکرر از لوازم آرایش، بی خوابی، استرس و بسیاری عوامل دیگر به طور کاملا غیر طبیعی حالت تیرگی و لکه دار شدن را به خود بگیرد، که در نتیجه باعث می شود تا از زیبایی افراد کاسته شده و اعتماد به نفس آنها تا حدودی از بین برود. پس سوال اینجاست، آیا راهکاری طبیعی و ارزان بدون استفاده از مواد شیمیایی برای روشن شدن پوست وجود دارد؟ تا چه مدت طول می کشد که پوست شفافیت و روشنی خود را بازگرداند؟ تا پایان متن با ما همراه باشید تا بتوانید همیشه پوستی درخشان داشته باشید.

روشن کردن پوست با روغن نارگیل

یکی از موثرترین روغن های طبیعی که می تواند در سفید کردن پوست هر قسمتی از بدن خصوصا پوست صورت به طرز معجزه آسایی عمل کند، روغن نارگیل صد در صد ارگانیک می باشد. زمانی که ما از این روغن برای روشن کردن پوست نام می بریم منظور روغنی است که صنعتی نبوده و عاری از هر گونه ماده شیمیایی و فرآیندهای تصفیه باشد، پس تنها یک روغن کاملا طبیعی که از میوه نارگیل به طور ارگانیک تهیه شده باشد می تواند در سفید کردن پوست، نقش بسزایی را ایفاء کند. اما ببینیم عملکرد روغن نارگیل در سفید کردن پوست چگونه است؟ در حقیقت روغن نارگیل با داشتن اسیدهای مفیدی مانند اسید لوریک، اسید میوریستیک، اسید کاپریلیک، اسید استئاريك، اسيد لينولئيك و مقداری اسیدهای دیگر می تواند به خوبی بر روی سلول های سطح پوست چسبیده و به عنوان یک محافظ و اسکراب عمل کند. البته در هنگام مالش این روغن بر سطح پوست موثرین عامل در طراوت و درخشانی پوست، افزایش خون رسانی می باشد

 چگونه با روغن نارگیل زیباتر شوید؟

همانطور که قبلا گفته شد پوست مهمترین نقش را در زیبایی هر فردی ایفاء می کند. اما گاهی اوقات سیاهی زیر چشم، لکه های ریز و درشت و البته تیرگی پوست باعث آزرده خاطر بسیاری از افراد می شود، که در این میان استفاده از روغن طبیعی نارگیل می تواند علاوه بر رفع لکه ها و هر گونه تیرگی پوست، کوتیکول های پوست را در حالتی مرطوب نگه دارد و باعث نرمی و لطافت پوست شود. عملکرد این روغن تا اندازه ای است که مالیدن لایه ای از آن بر روی سطح پوست حتی در زمان خروج از منزل می تواند به عنوان یک ضد آفتاب قوی عمل کرده و مانع از آفتاب سوختگی شما شود. روغن گیاهی نارگیل می تواند به عنوان بهترین کرم شب در هنگام خواب تا ساعتی از صبح بر روی پوست بدن باقی بماند.

بهترین روغن برای سفید کردن پوست

برخی از روغن های گیاهی مانند روغن بادام، روغن زیتون و البته روغن نارگیل و بسیاری روغن های دیگر می توانند مزیت هایی زیادی را برای پوست داشته باشند، اما آن روغنی که می تواند باعث تحریک کلاژن های پوست شود و همچنین خون رسانی به سلول های سطح پوست را بالا ببرد،  بدون شک روغن نارگیل است که به خوبی این کار را انجام داده و در دراز مدت این قابلیت را دارد تا روشنی قابل توجهی را به پوست شما هدیه دهد. اگر چه روغن گیاهی نارگیل را می توان به تنهایی استفاده نمود و به نتیجه مطلوبی دست یافت، اما هنگامی که این روغن با مواد دیگری مانند آبلیمو و یا به صورت مخلوطی از روغن، عسل و آبلیمو، روغن و زردچوبه و یا به شکل مخلوطی از روغن به همراه جوش شیرین بر روی سطح پوست استفاده شود اثربخشی بهتری را از خود نشان می دهد و می تواند در زمان کوتاهتری رنگ پوست را باز کند و درخشندگی را برای پوست شما به ارمغان آورد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products include="21039,2638,1779,1527" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="43537"][vc_column_text]

 بهترین زمان برای استفاده روغن گیاهی نارگیل

اگر قصد دارید تا پوست خود را به روش کاملا طبیعی روشن و ترمیم کنید، بهتر است در دستورالعمل استفاده از این روغن دقت کافی را به کار ببندید، به این صورت که اگر روغن گیاهی نارگیل را به تنهایی استفاده می کنید بهتر است هر روز به مدت ۳۰_۴۰ روز در زمانی حدود ۷_۸  ساعت هنگام خواب این روغن را روی پوست خود نگه دارید و سپس به آرامی با آب ملایم بشویید. اما اگر روغن نارگیل را به همراه موادی که قبلا گفته شد مخلوط کرده اید به دلیل حساس بودن سلول های پوست می بایست تنها دو بار در هفته و آن هم به میزان ۵_۱۰ دقیقه روغن را روی پوست خود باقی بگذارید تا آسیبی به پوستتان وارد نشود و به مرور زمان به نتیجه دلخواه خود برسید. آیا روغن نارگیل پوست را سفید میکند؟

نکته ای مهم برای مصرف روغن گیاهی نارگیل

اگر چه روغن گیاهی نارگیل کاملا طبیعی است و استفاده از آن بدون عوارض می باشد. اما برای احتیاط بیشتر قبل از مصرف این روغن بهتر است بر روی قسمت کوچکی از پوست تست شود. تا از بروز هر نوع التهاب و جوش زدنی جلوگیری کنید. چنانچه مشاهده کردید که روغن منافذ پوست را بسته و در سطح پوست جوش های سر سیاه دیده شد توصیه می شود مصرف روغن را متوقف کنید. علاوه بر روغن، شیر نارگیل نیز می تواند برای پوست تاثیرات مثبتی داشته باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

توسط: رضا فتاح زاده

1399/01/25

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.