ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

اطلاعاتی در مورد روغن خراطین

191

اطلاعاتی در مورد روغن خراطین

روغن خراطین، به نوعی روغن طبیعی گفته می شود که از کرم خاکی به نام «کرم ایزوفتیدا» به دست می آید. این روغن طبیعی با خواصی که دارد، بهترین روغن موجود در بازار برای افزایش طبیعی سایز اندام های مختلفی مانند لب، سینه، آلت تناسلی مردانه، باسن و همچنین گونه می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های بیشتر این روغن آشنا کنیم.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین به نوعی روغن طبیعی گفته می شود که برای بزرگ کردن سایر اندام های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن از نوعی کرم به نام « کرم ایزوفتیدا» که نوعی کرم خاکی است، گرفته می شود. این کرم در بدن خود ماده ای به نام «آلانتوئین» دارد که باعث افزایش حجم و سایز اندام های مختلف می شود. این روغن که به آن روغن زالو نیز گفته می شود سالیان درازیست که در طب سنتی آسیا و اروپا به جهت بزرگ کردن سایز اندام ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن بهترین جایگزین طبیعی برای انواع کرم های شیمیایی، بوتاکس و روش های جراحی افزایش حجم اندام های مختلف می باشد. از این رو افراد زیادی به ویژه خانم ها برای بزرگ شدن سایز لب، باسن، سینه، گونه و سایر اندام های خود به سراغ مصرف روغن خراطین می روند. این روغن حاوی موادی به نام پروتئین، آلانتوئین، امگا 3، امگا6، امگا9، ویتامین E و گلیس می باشد.

خواص روغن خراطین

روغن خراطین برای افزایش حجم اندام های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد که از بین آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: بالا بردن سایز و حجم سینه ها: کوچک بودن سایز سینه ها یکی از مهمترین دغدغه خانم ها به شمار می رود و علاقه مند هستند که به هر نحوی که شده سایز سینه های خود را به اندازه دلخواه برسانند. برای افزایش سایز سینه ها روش های مختلفی مانند عمل های جراحی و استفاده از حجم دهنده ها وجود دارد که روش جراحی به دلیل پرهزینه بودن و داشتن عوارض جانبی چندان توصیه نمی شود. در بین حجم دهنده های موجود در بازار، حجم دهنده های طبیعی نسبت به حجم دهنده های شیمیایی از عوارض کمتری برخوردار می باشند که از بین آنها روغن خراطین از کمترین عوارض و بیشترین اثرگذاری برخوردار می باشد. محو کردن خط لبخند، اخم و پیشانی: یکی دیگر از موارد کاربرد روغن خراطین و یا همان روغن زالو جوانسازی پوست با از بین بردن خط اخم، خط لبخند و خطوط پیشانی می باشد. این روغن ضمن از بین بردن این خطوط باعث شفافیت و درخشندگی پوست نیز می شود.[/vc_column_text][vc_column_text]از بین بردن لک های پوستی: این روغن تاثیر قابل توجهی در کمرنگ کردن و محو کردن کامل لک های پوستی نیز دارد. افزایش حجم گونه: این روزها معمولا مردم برای افزایش حجم گونه های خود به سراغ تزریق ژل، بوتاکس و پروتز می روند که همه این روش ها ممکن است عوارضی مانند تورم، کبودی و التهاب سلولی داشته باشند. روغن زالو، روشی است که بدون عوارض و بعد از یک دوره، 1 ماه و یا 40 روزه سایز دلخواهی را به گونه های شما خواهد داد. افزایش حجم لب: همانطور که می دانید امروزه داشتن لب های بزرگ و حجیم بیشتر مورد پسند افراد قرار گرفته است که روغن خراطین در این زمینه بهترین و بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت. روغن طبیعی و اصل خراطین با توجه به خواص بی نظیری که دارد، بدون عوارض و بعد از یک ماه، حجم لب ها را به اندازه استاندارد می رساند.

ویژگی روغن خراطین اصل

ممکن است که این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد، روغن خراطین اصل چه تفاوتی با روغن تقلبی دارد و چگونه باید آنها را از یکدیگر تشخیص داد؟ برای پاسخ به این سوال در اینجا می خواهیم به معرفی و بررسی برخی از ویژگی های روغن خراطین اصل بپردازیم تا در زمان خرید به راحتی بتوانید اصل و یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. روغن اصل و خالص خراطین، غلیظ، تیره رنگ و دارای بوی نامطبوعی می باشد. این روغن سازگاری خوبی با انواع پوست ها دارد و به راحتی در توسط پوست بدن جذب می شود. اگرچه روغن زالو اصل، بوی بسیار بد و نامطبوعی دارد ولی بعد از چند دقیقه استفاده این بود به طور کامل از بین خواهد رفت.

روش های تهیه روغن زالو

برای تهیه و آماده سازی روغن خالص خراطین روش های گوناگونی وجود دارد که در اینجا چند مورد از آنها را بیان کرده ایم تا بتوانید به صورت طبیعی و بدون هیچگونه ناخالصی روغن خراطین مورد نیاز خود را تهیه کنید. اولین روشی که برای تهیه روغن زالو وجود دارد، این است که چند عدد زالو و یا کرم خاکی را آنقدر بکوبید که به طور کامل پودر شود. در مرحله بعد کرم های پودر شده را در آب و روغن مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را بر روی حرارت قرار دهید تا مقداری از آب و روغن آن تبخیر شود. در مرحله آخر مایع به دست آمده را از صافی عبور دهید. روش دیگری که برای تهیه روغن زالو وجود دارد، نیمه کوب کردن زالو خشک شده و ریختن آن در روغن کنجد می باشد. در این روش باید به مدت 15 روز ترکیب حاصل را در معرض نور خورشید قرار دهید و بعد از گذشت این مدت زمان روغن به دست آمده را از صافی عبور دهید. سومین روش تهیه روغن زالو این است که زالو های نیم کوب شده را با روغن زیتون مخلوط کرده و بعد آن را برای مدت پانزده روز در زیر نور آفتاب قرار دهید. بعد از گذشت این زمان می توانید روغن را از صافی رده و از آن برای افزایش حجم اندام های خود استفاده کنید.

چگونگی استفاده از روغن زالو

برای استفاده از روغن خراطین ابتدا باید محل مورد نظر را به طور کامل با آب شستشو دهید و بعد از آن محل مورد نظر را با حوله داغ کمی گرم کنید. در مرحله بعد چند قطره روغن زالو را در محل مورد نظر بریزید و 3 تا 4 دقیقه به خوبی ماساژ دهید. بعد از اینکه محل مورد نظر را به خوبی ماساژ دادید، یک پارچه خیس بر روی آن قرار دهید. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از این روغن بگیرید باید روش گفته شده را حداقل به مدت 2 ماه و روزی یک مرتبه انجام دهید.

عوارض روغن زالو

با توجه به اینکه روغن خراطین به صورت طبیعی تولید می شود و هیچ ماده ای شیمیایی در آن وجود ندارد و به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو هیچگونه عوارض خطرناک و جبران ناپذیری در پی نخواهد داشت.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/12/17

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.