ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

راهکار چاق شدن صورت در یک هفته

240

راهکار چاق شدن صورت در یک هفته

داشتن صورت لاغر و استخوانی چهره را بی حال و خسته نشان می دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد دنبال راه های چاق شدن سریع صورت هستند زیرا چاق شدن صورت باعث می شود چهره جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. برای داشتن صورت چاق تر حتما لازم نیست وزن اضافه کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با راه های طبیعی و سریع چاق شدن صورت و گونه ها با استفاده از داروها و ماسک های گیاهی، تغذیه اصولی، ورزش خانگی , طب سوزنی بیشتر آشنا کنیم.

راه های چاق شدن سریع صورت و گونه در یک هفته

آب زیادی بنوشید

این روش ساده ترین راه برای چاق شدن صورت در مدت زمان کم می باشد. کافی است روزی 8 لیوان آب بنوشید و از سبزیجات و میوه ها مانند آب هویج به مقدار زیاد استفاده کنید. و نوشیدن آب یکی از ارزانترین و ساده ترین روش های خانگی و طبیعی برای چاق شدن سریع صورت می باشد. خوردن آب کافی برای سلامتی ضروری می باشد.

هر روز شیر بنوشید

شیر حاوی پروتئین، ویتامین ها، کلسیم و مواد معدنی بسیاری است و نوشیدن آن به طور روزانه باعث آبرسانی به پوست شده و به چاقی صورت کمک می کند. همچنین می توان صورت را با شیر سرد به مدت 20 دقیقه ماساژ داد.

رژیم غذایی با کربوهیدرات

رژیم غذایی با کربوهیدرات باعث اضافه شدن چربی به صورت شده و همچنین به چاق شدن سریع صورت و گونه ها در یک هفته کمک بسیاری می کند. برنج، نان، ماکارونی و پاستا حاوی کربوهیدرات هستند.

ماساژ صورت با روغن بادام، نارگیل و زیتون

یکی دیگر از بهترین روش های چاقی صورت این است که هر شب به طور مداوم قبل از خواب صورت را با روغن بادام، نارگیل و زیتون ماساژ بدهید.

ماساژ دادن صورت با روغن جوانه گندم

روش دیگر برای چاق شدن سریع صورت ماساژ دادن پوست با روغن جوانه گندم می باشد و در عرض یک هفته صورت را تپل تر می کند.

چاق شدن سریع صورت با روش های خانگی، ماسک و دارو های گیاهی

ماسک گلاب و گلیسیرین

ترکیب کردن گلاب و گلیسیرین روشی عالی برای چاق تر شدن صورت و گونه است. این ترکیب به عنوان مرطوب کننده و آبرسان باعث چاق شدن صورت می شود. هر شب از این ترکیب استفاده کنید تا نتیجه آن را ببینید.

ماسک عسل

عسل از دیگر مواد مفید و طبیعی برای چاق شدن صورت می باشد. عسل حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و باعث مرطوب کردن و آبرسانی پوست و در نتیجه چاق شدن صورت و گونه ها می شود.

ماسک گل رس یا خاک رس

خاک رس یا گل رس از بهترین راه ها برای چاق شدن سریع صورت می باشد. گل رس با ترکیب گلاب به آبرسانی پوست و در نتیجه چاق شدن صورت کمک بسیار زیادی می کند. کافی است این ترکیب را روزانه به پوست بزنید تا از نتایج آن شگفت زده شوید.


ماسک خیار

خیار با داشتن مقدار زیاد آب، ویتامین C و آنتی اکسیدان ها باعث آبرسانی به پوست می شود و با افزایش کلاژن در پوست به چاق شدن سریع صورت کمک زیادی می کند. آب خیار را می توان با ماست و یا گلاب ترکیب کرد.

آب سیب زمینی

خوردن دو لیوان آب سیب زمینی در روز به علت داشتن ویتامین C باعث آبرسانی و چاق شدن صورت می شود. همچنین می توان از ماسک آب سیب زمینی و ماست هم استفاده کرد.

آلوئه ورا

آلوئه ورا با داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان باعث افزایش کلاژن شده و خاصیت الاستیک و کشسانی پوست و در نتیجه چاق شدن صورت و گونه ها می شود. کافی است روزی دو بار آلوئه ورا را روی پوست گذاشته و بعد از 15 دقیقه صورت را با آب گرم بشویید تا زودتر نتیجه بگیرید.

پودر جوانه گندم

جوانه گندم مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین ای دارد و باعث افزایش آبرسانی به پوست و جوان سازی و چاق شدن صورت می شود. ماسک جوانه گندم را می توان به صورت ترکیبی با موز و یا ماست استفاده کرد. کافی است روزانه به مدت 30 دقیقه از این ماسک ها استفاده کنید سپس با آب گرم بشویید و شاهد نتایج فوق العاده آنها باشید. ترکیب کردن جوانه گندم با موز یا ماست باعث افزایش تاثیر آن می شود.

روغن زیتون

روغن زیتون دارای اسیدهای چرب سالمی می باشد که با آبرسانی کردن پوست باعث چاق شدن طبیعی صورت و گونه ها می شود. هر روز یک قاشق غذا خوری روغن زیتون اصل و خالص را بر روی گونه ها ماساژ دهید و بعد از گذشتن 5 تا 10 دقیقه صورت را با آب گرم به خوبی بشویید و از نتایج آن شگفت زده شوید.

سیب زمینی آب پز، نان، برنج و ماکارونی و پاستا

اگر رژیم شما کربوهیدرات کمی داشته باشد باعث چربی سوزی در قسمت صورت می شود و در نتیجه صورت لاغر تر و استخوانی می شود. سیب زمینی به صورت آب پز، برنج، نان، ماکارونی و پاستا از جمله غذاهایی هستند که حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند و باعث افزایش چربی در قسمت صورت می شود و به چاق شدن سریع صورت و گونه ها کمک بسیار زیادی می کند.

چاقی صورت با آجیل و مغز ها

آجیل ها و مغز ها حاوی مقدار زیادی ویتامین ها، آنتی اکسیدان و مواد معدنی بسیاری است که به چاق شدن صورت و گونه ها کمک زیادی می کند. اگر شما هم به دنبال راه های طبیعی برای چاق شدن صورت خودتان هستید به شما پیشنهاد می شود که انواع مغزها و آجیل ها مخصوصا پسته و بادام زمینی را به رژیم خود اضافه کنید.

چاق و تپل شدن صورت و لپ های لاغر با ورزش یوگا در منزل

یوگای صورت یکی دیگر از بهترین ورزش هایی است که به چاق شدن سریع صورت و گونه ها کمک زیادی می کند. یوگا باعث می شود پوست کلاژن بیشتری تولید کند و الاستین پوست را تحریک می کند در نتیجه صورت را چاق می کند.

چاق شدن صورت با روش های تغذیه ای و پزشکی

چاقی صورت با تزریق ژل و چربی

هنگامی که سن بالا می رود پوست به مرور چربی خود را از دست می دهد و چروک می شود. یکی از راه های متداول پزشکی برای چاق شدن صورت و گونه ها تزریق ژل به پوست می باشد.

چاق شدن صورت با طب سوزنی

طب سوزنی روشی خوب برای چاق شدن سریع صورت و گونه ها است و باعث بهبود جریان خون و افزایش تولید کلاژن در پوست می شود و به پوست آبرسانی می کند.

خرید محصولات

فروشگاه اینترنتی محلول با ارائه انواع روغن زالو، روغن خراطین، روغن شترمرغ، روغن سیاه دانه، روغن مار، روغن لیمو، روغن نارگیل، روغن چهل گیاه، روغن کندش و ماسک زغال، ماسک خاک رس آماده سرویس دهی به کل ایران می باشد. محلول بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی محصول های گیاهیی است و همواره سعی دارد برای مشتریان بهترین تولید کننده و عطاری آنلاین باشد. ممنون که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/27

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.