ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

راه حل جلوگيري از خود ارضايي

172

راه حل جلوگيري از خود ارضايي

بسیاری از جوانان گرفتار خودارضایی که یک انحراف جنسی است می شوند از این رو مشکلات زیادی برای جسم و روح شان رخ می دهد. جلوگیری از خود ارضایی مهم است و باید تلاش نمود آن را از زندگی دور کرد تا گرفتار عواقبش نشوید. این مشکل برای افراد زیادی پیش می اید پس مایوس نباشید و خود را سرزنش نکنید و به شکلی صحیح برای جلوگیری از آن اقدام کنید. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره راه های جلوگیری از خود ارضایی خواهیم پرداخت تا با آگاهی کافی در این رابطه اقدام کنید.

جلوگیری از خود ارضایی

فرقی نمی کند که مرد باشید یا زن، این مشکل برای هر کدام از شما ممکن است رخ دهد. روش های مناسبی وجود دارد که سبب جلوگیری از خود ارضایی خواهد شد و آرامش روحی و جسمی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. عطاری آنلاین محلول با داشتن محصولات گیاهی کمک می کند در این مسیر موفق تر عمل کنید و بر افکار جنسی خود غلبه کنید. جلوگیری از خود ارضایی و هدایت تمایلات جنسی در مسیر مثبت موجب سلامتی جسم و روح انسان خواهد شد و مجموعه ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم کرده است. اگر جوانان  نتوانند به دلیل مشکلات زیادی که دارند این تمایلات را در مسیر درست هدایت کنند انحرافات جنسی  گریبان گیرشان خواهد شد پس بهتر است با روش های صحیح این مشکل را برطرف کنند.

خود ارضایی یک انحراف جنسی

در خود ارضایی شخص بدون آمیزش جنسی آلت خود را تحریک می کند که معمولا این کار با دست صورت می گیرد و منجر به تخلیه هیجان می شود. این موضوع اگر چه احساس رضایت را منجر می شود اما کوتاه مدت است و منجر به احساس ندامت و پشیمانی پس از هر بار خودارضایی خواهد شد که با عوارضی نیز همراه است. راه های جلوگیری از خود ارضایی کمک زیادی به آرامش روان فرد خواهد کرد. محصولاتی که در سایت محلول ارائه می شود رابطه جنسی لذت بخشی را با شریک جنسی تان برای تان فراهم می کند تا دیگر به سمت خودارضایی کشیده نشوید و از رابطه ای سالم لذت ببرید. برای دریافت راهنمایی در زمینه خرید و مصرف محصولات این مجموعه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

فعالیت های سرگرم کننده برای جلوگیری از خود ارضایی

یک راه مناسب برای این که از خود ارضایی جلوگیری شود این است که هنگام هجوم افکار نامربوط، حواس خود را پرت کنید و خود را مشغول فعالیت های سرگرم کننده کنید. با کنترل کردن امیال جنسی تان و خلاقیت در جلوگیری از خود ارضایی گام بزرگی بردارید. نقاشی، نواختن ساز، طراحی، نوشتن و کارهای مبتکرانه کمک زیادی به کنترل افکارتان می کند. با سرگرمی های جدید افکارتان به سمتی غیر از افکار جنسی سوق داده می شود و موجب می شود مغزتان به جای رضایت آنی بعد از خود ارضایی به دنبال رضایت بلند مدت باشد. مهارت هایی چون تیراندازی، نجاری، اشپزی، گلکاری و.. نمونه ای از این مهارت ها هستند.

پیشگیری از خود ارضایی با ورزش

اگر به ورزشی علاقه دارید سعی کنید آن را دنبال کنید زیرا از فواید ورزش کردن می توان به ایجاد حس شادابی، کنترل استرس، سلامتی جسم و ... اشاره کرد. دو، شنا، بسکتبال، والیبال و ... از جمله ورزش های مفید هستند اما در این بین یوگا بهترین ورزشی است که می توانید با استفاده از آن امیال جنسی تان را کنترل کنید.  یوگا با ایجاد آرامش تفکرات منفی را از شما دور خواهد کرد.

داشتن رژیم غذایی مناسب و کارهای خیر

استفاده از میوه جات و سبزیجات سبب می شود در طول روز انرژی لازم برای کارهای خلاقانه را داشته باشید و از تاثیرات مفید آن ها بر بدن استفاده کنید.  زندگی سالم ناشی ار رژیم غذایی مناسب سبب می شود استرس که خود عاملی برای خودارضایی است از شما دور شود. انجام کارهای خیر نیز افکار جنسی را دور خواهد کرد که برای این موضوع می توان به آموزش به افراد ضعیف، کمک به خانواده های کم درآمد جمع آوری پول برای کار خیر و ... اشاره کرد.

داشتن اراده و ایمان به درمان

برای جلوگیری از خود ارضایی اولین قدم این است که به درمان شدن خود ایمان داشته و اراده ای قوی برای این امر داشته باشید. سعی کنید یاس و ناامیدی را از خود دور کنید و به خود زمان دهید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. وقتی راه درست را انتخاب کرده اید از دستورات لازم پیروی کنید و صبر پیشه نمایید تا سرانجام موفق شوید. نقش کلیدی در جلوگیری از این عمل خواست خود فرد و اراده اش است،زیرا درمان تنها با خواست فرد است که صورت می گیرد در غیر این صورت درمانی صورت نخواهد گرفت. غلبه بر بیماری نیازمند خواست فرد است و با برنامه ریزی می تواند به خواسته اش دست پیدا کند. در نظر گرفتن چند نکته برای درمان اگر قصد دارید از خود ارضایی جلوگیری کنید در مکان های خلوت و تنها حضور کمتری داشته باشید. اگر دور از دید دیگران هستید و افکار جنسی به شما هجوم آورد بلافاصله آن محل را ترک کنید و سرگرم کاری شوید.

سایر اقدامات جلوگیری از خود ارضایی

در برنامه های دسته جمعی شرکت کنید و با دوستان تان نیز مشورت کرده و کمک بگیرید. در این بین تلقین نیز نقش مهمی دارد و منجر به تقویت اراده خواهد شد طوری که مطمئن باشد خود ارضایی را کنار می گذارد. سعی کنید تنهایی های خود را پر کنید چون برخی از افراد تنها به این دلیل که تنها هستند این کار را انجام می دهند. ارتباطات خود را با خویشاوندان و دوستان افزایش دهید، در جلسات عمومی شرکت کنید و برای پیاده روی به پارک بروید. بهتر است روی تخت ننشینید و و برای نشستن از میز و صندلی استفاده کنید طوری که بیشتر در معرض دید همگان باشید. دوش آب سرد در مواقعی که میل زیادی به خود ارضایی دارید کمک کننده است زیرا ضمن آرامش ذهنی برای سلامتی تان مفید است. در زمان هجوم افکار منفی به خانواده فکر کنید که انگار در حال تماشای تان هستند و خدا را نیز در نظر داشته باشید. دو آرام و پیاده روی به رفع این تمایل کمک می کند زیرا نوعی سرگرمی خواهد بود. روزه گرفتن موجب انحراف فکر از هیجانات جنسی می شود و با قدرت بهتری امیال تان را کنترل خواهید کرد. پرهیز از آب و غذا به مدت چند ساعت موجب دوری ذهن از افکار جنسی می شود. موزیک های مناسب که غیر جنسی باشند نیز کمک کننده است.

سیستم پاداش برای ترک خود ارضایی

گاهی اوقات می توان سیستم پاداش را برای هر روزی که خود ارضایی نمی کنید در نظر بگیرید به طور مثال هر روزی که بدون خود ارضایی می گذرد مقدار مشخصی پول برای پس انداز در نظر بگیرید و در نهایت پایان هر هفته وسیله مورد علاقه تان را بخرید. با این روش به راحتی در جلوگیری از خود ارضایی​ و ترک آن قدم خواهید برداشت. وقتی ذهن تان مشغول خواندن مطالب اموزنده است کمتر درگیر افکار منفی می شود. از سایت ها، مجلات و کتاب هایی که به آن علاقه دارید فهرستی تهیه کنید تا در دسترس تان باشد، این گونه طول روز مقداری از زمان تان را به مطالعه رمان، کتاب و سایت های مورد علاقه اختصاص خواهید داد. خواندن رمان سبب می شود اغلب فکرتان به موضوع کتاب درگیر شده باشد.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/26

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.