ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

سن استفاده از روغن خراطین

368

سن استفاده از روغن خراطین

روغن خراطین یکی از روغن های بسیار خوب و عالی برای حجم دهی به صورت و بدن بوده و باعث جوانسازی و زیبایی پوست نیز می شود. افراد می توانند به راحتی از این روغن پر خاصیت استفاده کرده و اندام و پوستی زیبا داشته باشند. در ادامه شما را با این روغن عالی و سن استفاده از آن بیشتر آشنا خواهیم نمود.

سن استفاده از روغن خراطین

همانگونه که گفته شد، روغن خراطین یکی از روغن های بسیار موثر و عالی در طب سنتی است اما ممکن است این سوال برای شما پیش آید که سن مناسب استفاده از این روغن چه سنی می باشد. این روغن باعث افزایش گردش خون در قسمت مورد نظر شده و همین افزایش گردش خون سبب می شود تا حجم دهی و جوانسازی پوست در قسمت مورد نظر به سرعت انجام شود. بنابراین افرادی که در محدوده سنی 18 تا 25 سال قرار دارند، بیشتر می توانند از تاثیرات این روغن استفاده کنند زیرا بدن هنوز در حال رشد است و به نوعی عضلات آماده تر هستند. اما افراد با سنین بالاتر نیز می توانند از این روغن عالی استفاده نمایند و تاثیرات آن را هر چند اندک مشاهده نمایند.

روغن خراطین

روغن خراطین از نوعی کرم به نام ایزینیا فتیدا تهیه می شود. البته در برخی از روغن های خراطین، از روغن زالو نیز استفاده می شود تا اثر بخشی روغن خیلی بیشتر شود. این روغن عالی و بسیار موثر، صد در صد ارگانیک بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن استفاده نمی شود. این روغن در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان یک ماده معجزه آسا شناخته می شود.

این روغن که رنگ قهوه ای تیره دارد، بسیار ماده موثری است که شما می توانید به جای استفاده از جراحی های گرانقیمت و خرید کرم های شیمیایی و مضر از آن استفاده کنید و از خواص بیشمار آن بهره مند شوید.

افرادی که می توانند از کرم خراطین استفاده کنند

همه کسانی که دوست دارند تا مشکلات پوستی خود را حل کرده و قسمت هایی از بدن یا صورت خود را حجیم تر نمایند، می توانند از روغن خراطین استفاده کنند. این روغن همانگونه که گفته شد از نوعی کرم خاکی و گاهی برخی از گیاهان تهیه شده است و به دلیل اینکه ترکیبات شیمیایی در آن دیده نمی شود، هیچ گونه ضرر و زیانی برای بدن ندارد. البته دقت کنید که به دلیل اینکه این روغن دارای طبعی گرم است، افرادی که طبع بدنی گرمی دارند بهتر است در مصرف این روغن جوانب احتیاط را رعایت کنند زیرا ممکن است بدنشان دچار خارش یا جوش شده و کمی قرمز شود.

خواص روغن خراطین

  • این روغن سبب افزایش حجم باسن و سینه می شود و باسن و سینه را خیلی خوش فرم و سفت می نماید.
  • برای افزایش حجم لب و گونه ها ماده ای بسیار موثر و عالی است.
  • برای رفع چین و چروک پوستی ماده ای بسیار عالی است.
  • باعث شفاف سازی و زیباتر شدن پوست می شود.
  • برای افزایش حجم آلت تناسلی آقایان بهترین ماده موثر می باشد.
  • برای درمان زود انزالی بسیار عالی است.
  • باعث جلوگیری و درمان افتادگی پوست شده و پوست را سفت تر می نماید.
  • افراد ورزشکار برای اینکه عضلاتشان زودتر فرم بگیرد و حجیم تر شود، می توانند از این روغن پس از تمرینات ورزشی خود استفاده کنند.
  •  باعث خوش فرم شدن اندام می شود.
  • باعث رفع خط اخم و خنده می شود.
  • برای درمان گودی زیر چشم بسیار موثر است.

کرم خراطین برای آقایان معجزه می کند

متاسفانه مشکلات جنسی همچون زود انزالی و عدم رضایت کافی از اندازه آلت جنسی، یکی از عمده ترین مسائلی است که سبب مشکلات عدیده ای در زندگی زناشویی شده است و چه بسا افرادی که برای رفع این مشکل، از کرم ها و مواد شیمیایی بدون تاثیری استفاده می کنند. اما با استفاده از روغن خراطین، دیگر نیازی به استفاده از این روش های هزینه بر و بدون اثر نمی باشد.

خواص این روغن برای آقایان بسیار زیاد است که عبارتند از:

  • یکی از مهمترین تاثیرات این روغن خراطین، افزایش حجم آلت تناسلی آقایان است که شما می توانید حداقل سه سانت افزایش حجم را پس از استفاده از این روغن به وضوح در آلت تناسلی خود مشاهده نمایید.
  • این روغن باعث درمان زودانزالی در مردان می شود و باعث می شود تا آقایان حس خیلی بهتری به هنگام برقراری رابطه جنسی داشته باشند.
  • با استفاده از این روغن طول مدت رابطه جنسی افزایش پیدا می کند.
  • ارضایی بسیار قوی تر و لذت بخش تر را برای آقایان فراهم می آورد.
  • آقایان می توانند تا چندین بار پشت سر هم ارضا شوند.
  • شدت و قدرت جهش منی در هنگام ارضا شدن را افزایش می دهد.
  • از خمیدگی آلت تناسلی جلوگیری می کند.

دلایل محبوبیت استفاده از کرم خراطین

روغن خراطین امروزه به یکی از محبوب ترین روغن های درمانی تبدیل شده است و همانگونه که ممکن است در اطرافیان خود نیز دیده باشید، استفاده از آن به نوعی همه گیر و فراگیر شده است. بیشترین نکته ای که سبب محبوبیت روغن خراطین در میان عوام شده است، قیمت آن است که نه آنقدر زیاد است که نتوان آن را تهیه کرد و نه آنقدر کم است. بنابراین اگر شما هزینه تهیه این روغن را در برابر هزینه تهیه دیگر کرم های شیمیایی و گاهی عمل های جراحی مقایسه کنید، می توانید خودتان تفاوت چشمگیر قیمت را به عینه مشاهده نمایید. دیگر دلیل که سبب شده است تا این روغن بسیار محبوب شود، تاثیرات چشمگیر آن در حجم دهی و زیباسازی است که خودتان می توانید آن را پس از مدت کوتاهی مصرف این روغن به چشمان خود ببینید. گرچه زمان استفاده از این روغن معمولا بین 2 الی 3 ماه است، اما از همان هفته های نخست نیز می توانید تاثیرات آن را کاملا ببینید. بیشتر افرادی که به طور منظم و با روش درستی از روغن خراطین استفاده می کنند، از تاثیرات شگرف آن بهره مند می شوند. سعی کنید این روغن را با روش درست آن و با زمان گفته شده استفاده کنید تا بتوانید در کوتاه مدت دارای اندامی زیبا و پوستی شفاف و عالی شوید. البته حتما دقت کنید که روغن خراطین اصل را تهیه کنید و از خرید محصول تقلبی آن، اجتناب کنید.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/12/10

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.