ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

طریقه مصرف روغن خراطین برای سینه

228

طریقه مصرف روغن خراطین برای سینه

روغن خراطین یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین روغن های طبیعی و درمانی در علوم طب سنتی آسیای شرقی و بسیاری از کشورهای جهان است. تاریخچه پیدایش این روغن به چند صد سال پیش در چین مربوط بوده و همواره این روغن به عنوان یکی از مهمترین درمان ها در مشکلات عروقی، درمان زخم ها و جراحت ها و مشکلات پوستی مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه فرمولاسیون تهیه این روغن، به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران رسیده و از آن به عنوان یک ترکیب شفابخش در افزایش حجم عضلات قسمت های مختلف بدن مانند سینه ها در بانوان، لب، گونه، عضلات کل بدن و آلت تناسلی در آقایان استفاده می شود. این روغن، یکی از بهترین محصولات و روش های افزایش حجم برای خانم ها و آقایانی است که به دنبال روش های غیر جراحی و تاثیرگذار در افزایش حجم و زیبا سازی اندام هستند.

ایجاد حجم و افزایش سایز سینه در بانوان

از مهمترین و محبوب ترین خواص استفاده از روغن خراطین، کمک به افزایش سایز و حجم در سینه خانم ها است. داشتن سینه های خوش فرم و نسبتا خوش سایز از مهمترین ویژگی های تناسب اندام در بانوان است. امروزه کرم ها، لوسیون ها و ترکیبات بسیار متنوعی به منظور افزایش حجم و سایز سینه خانم ها در بازار آرایشی و بهداشتی موجود بوده که در کنار تاثیرات مثبت، دارای عوارض جانبی خفیف تا شدیدی در مصرف کنندگان می باشند؛ اما روغن های خراطین یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ترکیبات در افزایش حجم و سایز سینه در بانوان می باشند که هیچ عارضه جانبی نداشته و در صورت مصرف صحیح و اصولی، نتایج بسیار مثبتی خواهند داشت. استفاده از این روغن ها بسیار مقرون به صرفه بوده و از افتادگی و شل شدگی سینه ها در سنین بالا پیشگیری می نماید. این روغن جاگزین مناسبی برای عمل های زیبایی و پروتزهای سینه خواهد بود.

طریقه مصرف روغن خراطین برای سینه

باید توجه داشت که ماساژ دادن، یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در افزایش حجم و سایز سینه ها در هنگام استفاده از این روغن است. ماساژ دادن بافت، باید کاملا اصولی بوده و منجر به ایجاد آسیب و کوفتگی در بافت نشود. حتما هنگام استفاده از این روغن، ناحیه مورد نظر مانند سینه ها باید کاملا تمیز و خشک باشند. بیشتر تحقیقات و مطالعات نشان داده است که استفاده از این روغن، به میزان 2 بار در هفته بسیار موثر بوده و تاثیرات بیشتری خواهد داشت. توصیه می شود در خصوص مدت زمان مصرف با پزشک مشورت نموده و از صحیح بودن نحوه استفاده اطمینان حاصل نمایید.

مکانیسم حجم دهی به سینه ها توسط روغن های خراطین

روغن خراطین با استفاده از اسید آمینه های موجود در ساختار خود، قادر به ایجاد حجم دهی به بافت عضلانی سینه می باشد؛ زیرا یکی از مهمترین عوامل ایجاد کننده حجم در اندام ها، تامین پروتئین های کافی برای بافت بوده که می تواند منجر به رشد و حجم گرفتن بافت گردد. وجود مواد کلاژن ساز نیز یکی دیگر از عوامل کمک کننده به رشد و افزایش حجم و سایز در سینه ها است. از اصلی ترین مکانیسم چگونگی افزایش حجم سینه ها پس از مصرف روغن خراطین، افزایش جریان خون رسانی، اکسیژن رسانی و به دنبال آن، تامین مواد غذایی مورد نیاز بافت در اندام های مختلف از جمله سنه است که می تواند رشد عضلانی و حجمی سینه را افزایش دهد. ماساژ دادن یکی دیگر از راهکارهای افزایش خونرسانی به بافت های بدن بوده که در کنار استفاده از ترکیبی مانند روغن خراطین، می تواند تاثیر دوصد چندانی بر رشد بافت های بدن داشته و آنها را حجیم نماید. توصیه می شود به منظور نتیجه بخشی و ثمردهی هرچه بیشتر این ترکیب، حتما از روغن اصل، مرغوب و با کیفیت خراطین استفاده نموده و به شکل صحیح از آن، استفاده نمایید. به منظور کاهش تقلبات و سوء استفاده ها، بهتر است روغن خراطین  را از مراکز خرید معتبر و سایت فروشگاه های اینترنتی شناخته شده تهیه و مصرف نمایید.[/vc_column_text][vc_column_text]

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی هرمافرودیت به نام ایزینیا فتیدا تهیه گردیده و در صورت خالص بودن، دارای رنگی تیره و بویی نسبتا نامطبوع است. درصد خلوص این روغن، یکی از مهمترین و قابل توجه ترین فاکتورهای موثر در ثمر بخشی این ترکیب می باشد. نکته بسیار مهم در خصوص مصرف این روغن، توجه به اصل بودن آن و مجزا بودن ترکیبات این روغن با روغن زالو می باشد. ترکیب این روغن با روغن زالو، بر فواید این نوع از روغن افزوده و تاثیرات مثبت آن بر گردش خون و برطرف نمودن مشکلات انعقادی را مضاعف می نماید. متاسفانه بسیاری از افراد سودجو و منفعت طلب، روغن زالو و یا ترکیب روغن زالو و خراطین را با عنوان خراطین اصل و مرغوب به بازار عرضه نموده و تنها به دنبال کسب سود بیشتر از فروش این محصولات می باشند.

ترکیبات موجود در روغن اصل خراطین

از مهمترین و اصلی ترین ترکیبات موجود در این نوع روغن، اسیدهای آمینه در تعداد بسیار زیاد با توالی های متنوع است. طبق آنالیزهای انجام شده از ساختار بدنی کرم خاکی مورد استفاده در تهیه این روغن، تقریبا 55 تا 75 درصد بدن این موجود زنده را اسیدهای آمینه و پروتئین تشکیل داده و 25 درصد دیگر را آب به خود اختصاص می دهد. چربی های غیر اشباع، مواد کلاژن ساز و ترکیبات ضد انعقادی خون و کمک کننده به افزایش جریان و گردش خون، از دیگر ترکیبات بسیار مفید و موثر در این روغن طبیعی و درمانی هستند

کاربردها و خواص روغن اصل خراطین

  • برجستگی گونه ها

برجستگی گونه ها یکی از عوامل بسیار مهم در زیبایی چهره و ظاهر افراد است. از این رو عمل های زیبایی برجستگی گونه با استفاده از پروتز، طرفداران بسیار زیادی داشته و دارای عوارض جانبی جبران ناپذیری می باشند. استفاده از روغن خراطین اصل یکی از روش های کم خطر و موثر در برجستگی گونه ها بوده که بدون ایجاد مشکلات جدی می تواند تاثیر خود را اعمال نماید

  • حجم دهندگی به لب ها

حجم دهندگی و زیبا نمودن لب ها، به ویژه لب بالایی یکی از تاثیرات نتیجه بخش استفاده از این روغن است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده و هیچ عارضه جانبی بر بدن نخواهد داشت.

  • حجم دهندگی به آلت تناسلی

از مهمترین خواص این روغن، قابلیت ایجاد حجم و سایز در آلت تناسلی مردانه و کمک به بهبود کیفیت زناشویی است.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/12/16

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.