ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

چرا روغن خراطین جواب نمیده

296

چرا روغن خراطین جواب نمیده

امروزه یکی از پرکاربردترین انواع روغن های طبیعی، روغن خراطین بوده که استفاده از آن برای حجم بخشیدن به بعضی از اندام های بدن به صورت موضعی بسیار مناسب می باشد. اما در اینجا سوال مهمی که برای افراد پیش می آید این است که چرا روغن کرم خراطین جواب نمی دهد؟ توجه داشته باشید یکی از مهمترین عواملی که منجر به این امر می شود طرز اشتباه استفاده از این روغن است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

چرا روغن خراطین جواب نمی ‌دهد؟

حال پس از اینکه در خصوص مزایای بی نظیر روغن خراطین بیان شد اگر شما هم می پرسید چرا این روغن به درستی جواب نمی دهد؟ باید بدانید برای این امر دو موضوع وجود داشت یکی اینکه شما به درستی روش مصرف روغن خراطین را اجرا نمی‌ کنید؛ همانطور که در بالا ذکر شد برای این که روغن خراطین به درستی اثرگذاری خود را انجام دهد، لازم است حتماً نکات مهم در مصرف آن رعایت گردد. همچنین اگر شما در هنگام خرید این روغن  بتوانید نوع اصلی آن را پیدا کنید به طور حتم به خواسته تان نخواهید رسید زیرا در حال حاضر روغن های تقلبی و نامطلوب نیز در بازار موجود بوده که به هیچ عنوان کارایی نوع اصل آن را ندارد. با تمام این موارد حتماً باید در خرید محصول دقت کافی داشته باشید. نکته دیگر که باید بدانید این است که اگر شما در بازه زمانی مناسب از این روغن استفاده کنید و بخواهید خیلی سریع به نتیجه برسید به طور حتم، خواسته های نامعقول خواهید داشت.

 

 

روغن خراطین چیست؟

یکی از محصولات حال حاضر بازار که به عنوان یک روغن طبیعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، روغن خراطین است. به طور کلی باید بدانید این روغن که خواص جادویی برای اندام مختلف دارد روغن زالو و یا کرمی به نام ایزینفیتیدا تهیه شده است این روغن در طب سنتی یک حجم دهنده عالی و استثنایی شناخته شده که این امر موجب شده است روز به روز استفاده از آن توسط افراد مختلف بیشتر شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که مایل به حجم دادن اندام مختلف خود می باشید و البته تمایلی به استفاده از عمل های جراحی ندارید بهتر است بدانید یکی از بهترین روش هایی که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنی،د تهیه روغن کرم خراطین می باشد.

مزایای استفاده از خراطین برای خانم ها

همانطور که گفته شد ویژگی های منحصر به فرد روغن طببعی خراطین موجب شده است که روز به روز استفاده از آن زیاد شود. در این بین باید بدانید این روغن برای خانم ها و آقایان خواص منحصر به فردی دارد. یکی از مهمترین خواص این روغن برای خانم ها افزایش حجم باسن و سینه می باشد. به طوری که برای گرفتن نتیجه ایده آل در این زمینه ابتدا لازم است قسمت مورد نظر به خوبی با آب و صابون شسته شده تا منافذ پوست باز شود و کاملاً تمیز گردد. بعد از این امر باید به مدت ۱۰ دقیقه اقدام به ماساژ عضو کرده تا حدی که پوست به قرمزی بزند. در این مرحله کافی است چند قطره از این روغن را بر روی قسمت های مورد نظر ریخته و شروع به ماساژ آرام کنید تا هنگامی که روغن کاملا جذب پوست شود. در یک بازه ۶۰ الی هفتاد روزه می ‌توانید از این روغن استفاده کرده و به نتیجه دلخواه برسید. این نوع روغن همچنین جهت شفاف سازی پوست و رفع  چین و چروک نیز بسیار مناسب می باشد. برای این کار لازم است ابتدا پوست خود را با آب و صابون شسته و تمیز کنید. سپس چند قطره از روغن را بر روی پوست ریخته و ماساژ دهید. اگر روزانه دو مرتبه این عمل را در حدود ۴۵ روز انجام دهید، می توانید به خواسته تان برسید. همچنین باید بدانید این روغن برای درمان دردهای مفصلی و روماتیسمی بسیار مناسب است به طوریکه برای این کار هم باید در روز دو الی سه بار محل را با این روغن ماساژ دهید و بگذارید روغن جذب شود.

استفاده از خراطین برای آقایان

و اما یکی دیگر از مزایای استفاده از روغن خراطین برای آقایان می باشد. به طوری که این روغن برای افزایش حجم دستگاه تناسلی مردان بسیار بی نظیر است. جهت این امر نیز لازم است ابتدا محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی شسته و به آرامی به مدت ۱۰ دقیقه شروع کنید به ماساژ دادن. پس از این باید چند قطره از روغن را بر روی قسمت مورد نظر ریخته و پنج دقیقه روغن را ماساژ داده تا کاملا جذب پوست شود. اقایان همچنین جهت بدنسازی و ورزشکاری بسیاری از این روغن استفاده می ‌کنند به طوری که اگر به صورت حرفه ای بر روی قسمتی از بدن فعالیت می کنید تا حجم آن افزایش پیدا کند می ‌توانید این روغن را روزانه دو بار بر روی محل ریخته و ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود که بعد از این کار در ۴۵ روز این روغن شما را به خواسته تان خواهد رساند. همچنین مصرف آن جهت درمان دردهای مفصلی و کمردرد و شفاف سازی پوست برای آقایان نیز مناسب خواهد بود.

روش مصرف خراطین

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین موارد برای اینکه اثرگذاری روغن خراطین به بهترین نحو انجام گیرد، درست مصرف کردن این روغن است. توجه کنید که مهمترین نکته در روش مصرف این روغن شستن محل و پاک کردن آن از چربی ها و آلودگی ها می باشد. همچنین توجه داشته باشید شما باید این روغن را ۵ الی ۱۰ دقیقه بر روی محل مورد نظر ماساژ داده تا به خوبی جذب شود و برای اینکه به نتیجه دلخواه تان برسید حتما ۴۰ الی ۶۰ روز این کار را انجام دهید که البته متناسب با خواسته شما این تعداد روزها ممکن است متفاوت باشد و همچنین بدن هر فرد ممکن است واکنش متفاوت نشان داده و زمان بیشتر یا کمتر نیاز باشد.

تشخیص بهترین روغن های خراطین

برای اینکه روغن طبیعی خراطین به بهترین نحو ممکن اثرگذاری خود را داشته باشد لازم است از روغن های اصل استفاده شود. به طوری که باید بدانید روغن خراطین اصل متشکل از ۹۶ درصد روغن کرم ایزینفیتیدا بوده و باقی آن از پروتئین ها و کلاژن ساز تشکیل شده است. خرید این روغن از مراکز معتبر به شما کمک می کند تا بهترین نوع آن را در اختیار داشته باشید.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/12/19

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.