ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

روغن زالو چه رنگی است

231

روغن زالو چه رنگی است

بسیاری از افراد به استفاده از داروهای گیاهی و حیوانی به منظور افزایش حجم برخی از عضلات بدن علاقه دارند. روغن زالو یکی از محصولات ایده آل در طب سنتی برای رسیدن به این هدف به شمار می آید که در بازار روز فروش مناسبی دارد. این روغن دارای خاصیت حجم دهندگی و افزایش سایز فوق العاده اندام های بدن زنان و مردان می باشد که اصل بودن آن برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. بسیاری از فروشندگان این باور غلط را در ذهن دارند و به مشتریان القا می کنند که دانستن رنگ روغن زالو در شناسایی اصل یا تقلبی بودن محصول کمک خواهد کرد؛ بنابراین اگر به دنبال افزایش حجم یا سایز یکی از اندام های کوچک بدن هستید و از خاصیت روغن اصل زالو اطلاعات کسب کرده اید، توصیه می کنیم محصول اصل را از نمایندگی های معتبر و مجاز خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی کامل و جامعی در ارتباط با رنگ روغن های زالو اصل و درجه یک در اختیار شما قرار دهیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رنگ روغن زالو روشی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن؟!

مردانی که به دنبال بزرگ کردن آلت تناسلی هستند و بانوانی که به دنبال افزایش حجم سینه هستند یا به دنبال افزایش میل جنسی می باشند، می توانند از روش های طبیعی چون استفاده از روغن خراطین یا زالو بدین منظور استفاده کنند. این روغن ها در طب سنتی به منظور افزایش حجم مورد استفاده قرار می گیرند و اصل بودن آنها در رسیدن به نتیجه ایده آل بسیار حائز اهمیت خواهد بود؛ از این رو افرادی که قصد استفاده از روغن طبی زالو را دارند، همواره به دنبال خرید روغن اصل زالو هستند. در بازار ایران یکی از معیارهای شناسایی روغن های اصیل و مرغوب زالو، رنگ این روغن ها می باشد. اما این موضوع کاملا اشتباه است و اینکه بدانیم روغن زالو چه رنگی است؟ در تشخیص اصل یا تقلب بودن محصول به خریدار کمکی نخواهد کرد.

 فاکتور موثر بر رنگ روغن های سنتی اصل زالو

به منظور تهیه روغن های سنتی زالو باید تکه های زالو خشک شده را با روغن پایه به نسبت هایی که در کتاب های طب سنتی بیان شده است، ترکیب کرد. حال رنگ روغن های اصل و درجه یک زالو به یکی از سوالات خریداران تبدیل شده است و افراد همواره در هنگام تهیه و خرید محصول این سوال را در ذهن دارند که روغن زالو چه رنگی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که رنگ روغن های سنتی اصل زالو بر اساس روغن پایه تعیین می شود؛ زیرا روغن های ماساژ به پایه گیاهی نیاز دارند و همین موضوع سبب رنگ نهایی روغن های زالو خواهد شد.

روغن زالو چه رنگی است؟

همانطور که اشاره شد، روغن های ماساژ چون روغن خراطین و زالو بر پایه روغن های گیاهی تهیه و تولید می شوند که نوع مواد پایه افزودنی در رنگ روغن تاثیر خواهد داشت به طور کلی در روغن های سنتی زالو از دو ماده پایه گیاهی روغن زیتون یا روغن کنجد استفاده می شود:

1- رنگ روغن های زالو پایه زیتون

اگر از ماده پایه گیاهی زیتون در تهیه و ساخت روغن های زالو استفاده شود؛ در نتیجه رنگ نهایی آن به رنگ سبز متمایل نزدیک خواهد شد.

2- رنگ روغن های زالو پایه کنجد

وقتی در تهیه و تولید روغن های زالو از ماده پایه گیاهی کنجد استفاده شود؛ در نتیجه رنگ نهایی محصول به رنگ قهوه ای سوخته یا زرد تیره متمایل خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال خرید روغن زالو طبی اصل و درجه یک هستید تا با استفاده از آن به نتیجه ایده آل برسید، باید بدانید که روغن زالو چه رنگی است؟ در تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصول کمکی نخواهد کرد و روغن های زالو سبز یا قهوه ای به شرط اصل بودن، دارای خواص یکسانی خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products include="21036,6996,3771,1527" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="64746"][vc_column_text]

کدام رنگ روغن اصل زالو را استفاده کنیم؟

روغن های پایه مورد استفاده در ترکیبات روغن اصل زالو به عنوان تعیین کننده رنگ محصول شناخته می شوند که قدرت نفوذ به پوست را نیز افزایش می دهند. اینکه بدانید روغن زالو چه رنگی است؟ از آن جهت اهمیت دارد که خریدار به نوع روغن پایه گیاهی موجود در محصول پی خواهد برد؛ بنابراین اگر می خواهید بدانید که کدام رنگ روغن اصل زالو را تهیه کنید، باید گفت که افراد گرم مزاج بهتر است از روغن های زالو پایه کنجد (قهوه ای سوخته) و افراد سرد مزاج از روغن های زالو پایه زیتون (سبز) استفاده کنند. پس اگر تصمیم به خرید روغن اصل زالو را دارید، بهتر است با توجه به مزاج خود به تهیه این روغن ماساژ پرخاصیت اقدام نمایید.

خرید روغن های زالو طبی اصل و مرغوب

در همه دنیا محصولات تقلبی تهیه و تولید می شود و میزان فروش محصولات تقلبی از اصل هم گاهی بیشتر است که بعضا بدون تاثیر، تاثیر کم و یا حتی زیان آور می باشند؛ از این رو تشخیص روغن اصل زالو از مشخصات  و نشانه های ظاهری امری بدیهی به نظر می رسد. شاید بتوان رنگ و بو نامطبوع روغن زالو موجود در مراکز فروش محصولات عطاری یا نمایندگی های فروش محصولات بهداشتی و درمانی را از راه های تشخیص روغن های زالو طبی مرغوب و درجه یک دانست اما صرفا رنگ متمایل به سبز یا قهوه ای سوخته روغن های زالو، دلیل بر اصل بودن آن نخواهد بود؛ بنابراین اگر به دنبال نتیجه مطلوب از روغن های زالو هستید، توصیه می کنیم از کارشناسان و مشاوران این حوزه راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا به شما در خریداری روغن های زالو اصل و مرغوب سنتی کمک کنند و شما را راهنمایی نمایند.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/01/10

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.