ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

میزان اثربخشی و ماندگاری روغن خراطین

286

میزان اثربخشی و ماندگاری روغن خراطین

یکی از بهترین روش های درمان طبیعی برای افزایش حجم برخی از اندام های بدن از قبیل باسن، سینه، گونه و ...، روغن خراطین به شمار می آید که استفاده از آن برای افزایش قدرت جنسی و رشد مو نیز مفید می باشد و از گذشته در طب سنتی آسیا و اروپا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و امروزه نیز از خواص منحصر به فرد این روغن در سطح وسیعی استفاده می شود. این روغن از نوعی کرم خاکی به دست می آید و محصولی کاملا طبیعی محسوب می شود که تهیه و استفاده خراطین اصل و مرغوب تاثیر به سزایی در اندام های بدن خواهد داشت. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید تا با استفاده از محصول طبیعی به افزایش حجم و بزرگ کردن اندام های بدن اقدام کنید، توصیه می کنیم روغن بی نظیر خراطین را تهیه کنید. بسیاری از افراد این سوال را در ذهن دارند که روغن خراطین بعد از چند روز اثر می کند و میزان ماندگاری آن چقدر است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با این محصول در اختیارتان قرار دهیم.

خواص منحصر به فرد روغن های خراطین

روغن اصل خراطین با توجه به ترکیباتی که دارد، همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد و از روش های طبیعی و سنتی برای افزایش حجم و رشد اعضای بدن به شمار می آید؛ از این رو به بسیاری از افراد علی الخصوص بانوان این روش طبیعی و کم هزینه به جای انواع عمل های جراحی پیشنهاد می شود که عوارض برای بدن مصرف کننده ندارد و به صورت موضعی جذب پوست می شود. از خواص بی نظیر و منحصر به فرد روغن خراطین، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش حجم و بزرگ کردن سینه ها
  • رفع افتادگی سینه و باسن
  • بزرگ کردن باسن و ران ها
  • افزایش حجم لبیوم های آلت تناسلی خانم ها و آلت تناسلی آقایان
  • درمان زود انزالی و افزایش قدرت جنسی
  • پر کردن صورت
  • درمان ورم زیر چشم زنان و مردان
  • حجیم کردن لب و گونه
  • رشد، ترمیم و تقویت مو
  •  بازسازی و اصلاح عروق خونی
  • افزایش جریان خون در رگ
  • افزایش حجم اندام ورزشکاران

ماندگاری اثر روغن خراطین

یکی از مهمترین مسائل در استفاده از روغن اصل خراطین به موضوع ماندگاری روغن خراطین مربوط می شود. بسیاری افراد این سوال را در ذهن دارند که خواص شگفت انگیز این روغن های طبیعی چه زمانی بر روی بدن تاثیر می گذارد؟! اغلب افرادی که به تهیه و خرید این روغن روی می آورند،به تاثیر مثبت روغن اصل خراطین بر روی اندام بدن اعتماد دارند. حال ماندگاری این روغن و نحوه عملکرد آن بر روی اعضای بدن به فاکتورهای مختلفی وابسته است و  مهمترین موضوع، اصل یا تقلبی محصول می باشد؛ بنابراین اگر به دنبال ماندگاری و تاثیر مثبت این روغن بر اندام بدن هستید، به خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت از مراکز فروش معتبر اقدام کنید. یکی دیگر از عواملی که سبب ماندگاری اثر این روغن می شود، این موضوع است که اگر روغن پایه ای در آن استفاده نشده باشد از ماندگاری اثر بیشتری برخوردار است و اغلب تولیدکنندگانی که در زمینه تولید خراطین خالص و با کیفیت مشغول فعالیت هستند، همواره تلاش می کنند تا درصد بالایی از آلانتوئین را در تهیه محصول به کار ببرند تا روغن خراطین اصل با تاثیرات شگفت انگیز و منحصر به فرد را به بازار عرضه کنند اما در تهیه این روغن معمولا از پودر کرم استفاده می شود که تولید کننده باید از یک روغن پایه چون روغن زیتون یا روغن کنجد برای تهیه روغن خراطین استفاده کند که این موضوع سبب کاهش ماندگاری آن می شود. حال اگر این روغن از خود کرم خاکی روغن گیری شود و هیچ گونه روغن پایه ای در آن استفاده نشود در نتیجه درصد خلوص خراطین افزایش یافته و اثر ماندگاری آن بر روی بدن بیشتر می شود.

ماندگاری اثر روغن اصل خراطین بر اساس روش مصرف آن

تا اینجای مطلب با خواص منحصر به فرد و شگفت انگیز روغن خراطین آشنا شدید، حال اگر به دنبال افزایش حجم اندام بدن هستید، بدون شک روغن اصل خراطین یکی از بهترین گزینه های طبیعی به شمار می آید که خالص بودن آن سبب افزایش ماندگاری روغن می شود اما ماندگاری بیشتر این روغن با روش استفاده از آن رابطه دارد. اگر افراد شب ها قبل از خواب به مصرف روغن خراطین اقدام کنند و در یک دوره زمانی به صورت مرتب از این روغن استفاده کنند، تاثیرات مثبت این روغن را بیشتر درک خواهند کرد. بسیاری از متخصصان طب سنتی بر این باورند که معمولا افراد مصرف کننده در یک دوره منظم پس از سه هفته، تاثیرات مثبت روغن را مشاهده خواهند کرد و برای ماندگاری همیشگی این روغن توصیه می شود که مصرف آن در سه دوره کامل صورت پذیرد. به طور کلی تاثیرات روغن خراطین زمانی نمایان می شود که محصول اصل و مرغوب باشد و ناحیه مورد نظر بدن به خوبی با روغن ماساژ داده شود. لازم به ذکر است تاثیر این روغن بر اندام های مختلف بدن متفاوت است و افراد باید در ماساژ بدن از روش های حرفه ای و صحیح استفاده کنند تا ماندگاری اثر روغن خراطین را افزایش دهند.

ماندگاری اثر روغن اصل خراطین در ترکیب با پودر جوز هندی

یکی از روش هایی که سبب افزایش ماندگاری اثر روغن خراطین می شود، ترکیب این روغن با پودر جوز هندی می باشد که بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند و دلیل این موضوع به تاثیر وجود پودر جوز هندی بر گردش خون می باشد. بنابراین استفاده از پودر جوز هندی در روغن اصل خراطین سبب افزایش ماندگاری اثر روغن بر بدن می شود و افراد پس از مصرف به وضوح تاثیرات آن را مشاهده می کنند. به طور کلی افرادی که از این ترکیب بر روی بدن خود استفاده کرده اند از میزان اثر بخشی روغن خراطین با جوز هندی رضایت کامل را داشته اند.

مدت زمان ماندگاری اثر روغن خراطین و ترکیبات منحصر به فرد آن

یکی دیگر از عواملی که بر مدت زمان ماندگاری و اثربخشی روغن اصل خراطین بر بدن موثر می باشد، ترکیبات خراطین محسوب می شود که فاکتور مهمی در این زمینه به شمار می آیند. همانطور که در بخش ترکیبات روغن اصل اشاره شد، هر کدام از مواد تشکیل دهنده این روغن برای بدن بسیار مفید می باشند. وجود ترکیبات ارگانیک و طبیعی در روغن سبب شده است تا روغن از خواص منحصر به فردی برخوردار شود و از این رو برای افزایش حجم و بزرگ شدن اندام بدن گزینه مناسبی به شمار می آید. از ترکیبات این روغن، می توان به پروتئین، کلاژن و آلانتوئین اشاره کرد که در افزایش ماندگاری و اثربخشی این روغن نقش مهمی دارند. این روغن علاوه بر حجم دهی به اندام های بدن، برای مناسب سازی و جوانسازی پوست نیز گزینه مناسبی می باشد که سبب افزایش زیبایی و جذابیت صورت می شود. بسیاری از بانوان برای افزایش حجم لب، گونه، سینه و ... از این روغن طبیعی در دوره زمانی خاص استفاده می کنند و تاثیرات شگرف روغن خراطین را به وضوح مشاهده کرده اند.

عملکرد روغن اصل خراطین و ماندگاری آن

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری روغن خراطین بر اندام های مختلف بدن، عملکرد آن می باشد. در حقیقت عملیات حجم دهی این روغن به واسطه حضور آلانتوئین می باشد که با ماساژ موضعی بر اندام صورت می گیرد. وقتی روغن بر روی پوست ماساژ داده می شود، فرآیند جذب ترکیبات آن توسط سلول های پوستی انجام می شود و این موضوع سبب افزایش چند برابری گردش خون در ناحیه مورد نظر می شود؛ بنابراین هرچقدر نحوه عملکرد و اثربخشی روغن اصل خراطین بر روی پوست بیشتر شود، میزان ماندگاری آن افزایش می یابد. حال افرادی که قصد دارند تا عملکرد و ماندگاری این روغن را افزایش دهند، توصیه می کنیم قبل از استفاده پوست بدن را به طور کامل تمیز کنند تا منافذ پوستی بدن باز شوند و عملیات جذب روغن به خوبی صورت پذیرد.

روغن خراطین بعد از چند روز اثر می کند؟

بسیاری از افرادی که تصمیم گرفته اند تا از روغن اصل خراطین برای افزایش حجم و جوانسازی پوست استفاده کنند، این سوال را در ذهن دارند که روغن اصل خراطین بعد از چند روز اثر می کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که میزان اثر بخشی این روغن بر اندام های مختلف بدن متفاوت می باشد. به طور کلی متخصصان این حوزه به افراد توصیه می کنند تا ابتدا روغن اصل و خالص خراطین را تهیه کنند که هیچ گونه روغن پایه ای در تهیه آن استفاده نشده باشد و سپس هر شب قبل از خوابیدن این محصول را به صورت موضعی بر روی قسمت مورد نظر به صورت کامل ماساژ دهند و این عمل را برای یک دوره منظم سه هفته ای انجام داده تا به نتیجه ایده آل خود دست پیدا کنند. به عنوان مثال مردانی که قصد دارند از روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی خود استفاده کنند باید ماساژ اندام تناسلی را به صورت حرفه ای در دو الی سه دوره کامل با روغن درجه یک و اصل خراطین انجام دهند تا با این روش ایمن و اثربخش به نتیجه مطلوب برسند و مشکل اندام تناسلی کوچک را برطرف کنند.

تاثیر شرایط نگهداری روغن اصل خراطین بر اثربخشی و ماندگاری آن

یکی از مهمترین مسائل برای انواع محصولات، شرایط نگهداری آن می باشد و این موضوع برای روغن خراطین نیز صدق می کند. به طور کلی باید این روغن را در دمای متعادل (دمای اتاق) نگهداری کرد تا میزان اثربخشی و ماندگاری این محصول افزایش یابد. این نکته را در نظر بگیرید که نگهداری این محصول در دماهای بالاتر و پایین تر سبب کاهش کیفیت محصول می شود و ماندگاری آن را کاهش می دهد؛ بنابراین در نگهداری این روغن دقت کنید تا پس از مصرف آن به نتیجه ایده آل و مطلوب در کوتاهترین زمان ممکن دست پیدا کنید. [/vc_column_text][vc_column_text][woodmart_products include="21039,21027,6996,1527" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="8338"][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column_text]

روشن مصرف روغن خراطین

افرادی که قصد دارند از روغن اصل خراطین برای افزایش حجم و ترمیم پوست استفاده کنند باید روش صحیح مصرف این روغن را بدانند. به طور کلی بهترین زمان برای مصرف این روغن هر شب قبل از خواب می باشد و اندامی مورد نظر باید قبل از مصرف روغن کاملا با آب و صابون شسته و تمیز شود. سپس روغن را به میزان کافی به مدت 5 دقیقه به صورت موضعی و چرخشی بر روی اندام مورد نظر ماساژ داده و تا مدت حداقل 8 ساعت از شستن مجل خودداری نمایید. به طور کلی برای دستیابی به نتیجه ایده آل باید این عمل را حداقل روزی یک مرتبه و به صورت منظم در دوره زمانی کامل 1 تا 2 ماه انجام داد.[/vc_column_text][gravityform id="1" title="true" description="false" ajax="false"][vc_empty_space][vc_single_image image="23828" img_size="full" alignment="center" onclick="custom_link" link="https://mhlol.ir/product/kharatin-oil-fatahzadeh/"][vc_column_text]

روغن خراطین چیست؟

از روزگاران قدیم، روغن خراطین در طب سنتی آسیا و اروپا از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است و به عنوان یکی از بهترین روش های درمان طبیعی افزایش حجم و رشد اندام بدن شناخته می شود که از نوعی کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا به دست می آید. این روغن با همه نوع پوست سازگار می باشد و به عنوان یک حجم دهنده موضعی قدرتمند مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین اگر به دنبال افزایش حجم اندام های بدن هستید، بدون تردید این روغن طبیعی به شما کمک شایانی خواهد کرد. تهیه و خرید روغن اصل خراطین از عملکرد بهتری بر روی اندام و پوست بدن برخوردار است و افرادی که این روش را برای افزایش حجم انتخاب کرده اند از قابلیت این روغن شگفت زده خواهند شد.

روغن اصل خراطین شامل چه ترکیباتی می باشد؟

همانطور که اشاره شد، روغن اصل خراطین از نوعی کرم خاکی گرفته می شود و برای مناسب سازی و افزایش موضعی اندام های بدن گزینه بسیاری مناسبی به شمار می آید که در سراسر جهان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و از بهترین روش های درمان طبیعی رشد قسمت های مختلف بدن شناخته می شود. حال سوالی که پیش می آید این است که این روغن دارای چه ترکیباتی است که چنین عملکرد شگفت انگیزی برای اعضای بدن دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که روغن اصل خراطین دارای ترکیباتی از جمله آلانتوئین، لینولئیک اسید، پروتئین، کلاژن، هیالورونیک اسید، ویتامینE ، امگا ۶ و  امگا ۳ می باشد که وجود هر کدام از این ترکیبات برای مناسب سازی پوست و افزایش حجم بدن مفید می باشند.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/12/14

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.